Reparatieverzoek

Via het onderstaande formulier kun je een reparatieverzoek indienen.

  • 1
  • 2
  • 3

Voor spoedgevallen zijn we 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Onder spoedmeldingen wordt verstaan: Reparaties die niet tot de volgende dag of tot na het weekend kunnen wachten.

De volgende meldingen zijn spoed:

  • Lekkages of niet-functionerende waterleidingen,
  • Een gaslekkage (schakel altijd direct de netbeheerder in!),
  • Geen verwarming in de gehele woning wanneer de buitentemperatuur lager is dan 15 graden,
  • Geen elektriciteit in de gehele woning, of
  • Een defecte lift.

Voor overige zaken die kunnen wachten tot de volgende werkdag, vragen we je om een reparatieverzoek in te dienen via dit formulier.

Voordat je een verzoek indient vragen we je om onderstaande punten te lezen:

  • Het indienen van een reparatieverzoek bij Hopmans Wonen kan alleen wanneer het gehuurde bij ons in beheer is. Op je huurovereenkomst is dit terug te lezen onder Artikel 9. (d.m.v. een klik komt het volgende opsommingspunt)
  • In sommige gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor een reparatie. Kijk altijd vooraf wie wat doet en wie de rekening betaalt! In andere gevallen lost Hopmans Wonen het voor je op en kun je de reparatie bij ons melden.
  • Wil je een aantal klussen waarvoor je zelf verantwoordelijk bent aan Hopmans Wonen uitbesteden? Dan kun je via dit formulier je aanvraag indienen. 

Let op: Je hebt als huurder zelf een wettelijke onderhoudsverplichting volgens Besluite Kleine Herstellingen.

Woninggegevens

Geef het adres op van de reparatie.

Adres niet gevonden

Reparatieverzoek

Geef een omschrijving van de problemen en/of reparatie. Heb je ook foto's? Dit helpt ons om een beter beeld te krijgen

Reparatiemoment

Wanneer kan onze reparateur langskomen? Geef je voorkeur hier alvast aan ons door. In overleg met ons serviceteam plannen we een goed moment.

Contactgegevens