Reparatieverzoek

Via het onderstaande formulier kunt u een reparatieverzoek bij ons indienen.

  • 1
  • 2
  • 3

Voor spoedgevallen zijn we 24 uur per dag telefonisch bereikbaar. Onder spoedmeldingen wordt verstaan:

Reparaties die NIET tot de volgende dag of tot na het weekend kunnen wachten.

De volgende meldingen zijn spoed:

  • Lekkages of niet-functionerende waterleidingen,
  • Een gaslekkage (schakel altijd direct de netbeheerder in!),
  • Geen verwarming in de gehele woning wanneer de buitentemperatuur lager is dan 15 graden,
  • Geen elektriciteit in de gehele woning, of
  • Een defecte lift.

Voor overige zaken die kunnen wachten tot de volgende werkdag, vragen we u om een reparatieverzoek in te dienen via dit formulier.

Voordat u een verzoek indient vragen we je om onderstaande punten te lezen:

  • Het indienen van een reparatieverzoek bij Hopmans Wonen kan alleen wanneer het gehuurde bij ons in beheer is. Op uw huurovereenkomst is dit terug te lezen onder Artikel 9. 
  • In sommige gevallen bent u zelf verantwoordelijk voor een reparatie. Kijk altijd vooraf wie wat doet en wie de rekening betaalt. In andere gevallen lost Hopmans Wonen het voor u op en kunt u de reparatie bij ons melden.
  • Wilt u een aantal klussen waarvoor u zelf verantwoordelijk bent aan Hopmans Wonen uitbesteden? Dan kun u via dit formulier uw aanvraag indienen. 

Let op: U heeft als huurder zelf een wettelijke onderhoudsverplichting volgens Besluit Kleine Herstellingen. Klik hier voor de website van de Rijksoverheid.

Woninggegevens

Geef het adres op van de reparatie.

Adres niet gevonden

Reparatieverzoek

Geef een omschrijving van de problemen en/of reparatie. Heeft u ook foto's? Dit helpt ons om een beter beeld te krijgen

Reparatiemoment

Wanneer kan onze reparateur langskomen? Geef uw voorkeur(en) hier alvast aan ons door. In overleg met ons serviceteam plannen we een goed moment.

Contactgegevens